Veronika Švadlenková
Master's thesis
Analýza sortimentu EVONA a.s.
Analysis of EVONA a.s. product range
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu produktového portfolia výrobní společnosti EVONA a.s. Cílem práce je analýza sortimentu spodního prádla, termoprádla a punčochového zboží a následné navrhnutí optimalizačních opatření. Teoretická část je věnována metodám zaměřujících se na analýzu marketingového okolí a výrobkového mixu. V praktické části interní data společnosti EVONA a.s. posloužila k analýze …moreAbstract:
This master's thesis is focused on analysis of EVONA a.s. product range, which is manufacturing company. Aim of this study is to analyze the range of underwear, thermal underwear and hosiery and then to propose optimization measures. The theoretical part is devoted to methods which focus on analyzing the marketing environment and product mix. In the practical part, internal company data of EVONA a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30756
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2012
- Supervisor: Jana Boučková
- Reader: Markéta Procházková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30756
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Návrh komunikačního mixu výrobkové řady
Dominika Uhrová -
Marketingový mix
Jan Bernard -
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
Lucie Forstnerová -
Folk Dance Step Analysis and Classification in Virtual Reality
David Zelníček -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Yuliya Laas -
Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů
Anna Lechnerová