Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy) – Kateřina Burianová
Kateřina Burianová
Master's thesis
Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy)
Direct marketing communication (an example of the selected company)
Abstract:
Direct marketing bude posilovat svoji pozici mezi jinými formami marketingové komunikace. Jeho prostřednictvím je možné oslovit danou cílovou skupinu rychle, osobně, účinně a s okamžitou zpětnou vazbou. V praktické části své práce jsem nastínila proces tvorby kampaní v České spořitelně a zanalyzovala tři typy kampaní na konkrétních příkladech. Hlavním doporučením je zaměřit se na identitikaci klíčových …moreAbstract:
Direct marketing is going to strengthen its position among the other marketing tools. It enables to address the defined target group quickly, personally, effectively and to get immediate feedback. In the practical part of the thesis I delineated the creation process of campaign and analyzed three examples of different types of campaign. I would mainly recommend focusing on identification of key moments …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 2. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33949
Thesis defence
- Date of defence: 20. 9. 2012
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33949
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o.
Petra Neumannová -
Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s.
Ivana PETŘÍKOVÁ -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Differences in the use of communication tools among European cultures
Nicole Knöpfli -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Predictive Modeling in selected database
Ivan Rožman -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká