BcA. Martin Němec
Bakalářská práce
Virální video
Viral video
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje fenoménu virálního videa jako marketingového nástroje i formy audiovizuálního vyjádření. V úvodních dvou kapitolách definuje pojmy virální video, reklama a virální marketing, uvádí stručnou historii virálního obsahu a formy členění virálních videí. Další kapitola se věnuje charakteristikám virálního videa (šíření sdílením, vyvolání emocí, kreativita a popularita). Čtvrtá …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the phenomenon of viral video as a marketing tool and form of audiovisual art. There are definitions of terms viral video, advertisement and viral marketing in first two chapters of the thesis, brief history of viral content is included as well as classification of viral videos. Third chapter is devoted to characteristics of viral videos (sharing, emotional appeal, creativity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/eiqvs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Monika Horsáková
- Oponent: MgA. Kristína Pupáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Audiovizuální tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin -
Viral marketing
Adéla BLÁHOVÁ -
Infuence Marketing
Zolbayar Khatanbaatar -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Vliv youtuberů na děti mladšího školního věku.
Kateřina Bradáčová