Petra Baronová

Bakalářská práce

Využití event marketingu ve vybrané organizaci

Use of event marketing in selected organization
Anotace:
Cílem práce bude prostřednictvím dostupných metod zkoumání zhodnotit využití event marketingu ve vybrané organizaci. V teoretické části budou vylíčeny hlavní východiska dané problematiky. V praktické části bude provedena komparace dvou cyklů workshopů realizovaných ve dvou obdobích s definováním klíčových faktorů ovlivňujících obsazenost tohoto typu eventu. Nakonec budou formulovány doporučení pro …více
Abstract:
The aim of the work will be to evaluate the use of event marketing in a selected organization through available research methods. The theoretical part will describe the main starting points of the issue. In the practical part, a comparison of two cycles of workshops carried out in two periods will be performed with the definition of key factors influencing the occupancy of this type of event. Finally …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/wuulq/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková
  • Oponent: Ing. Tomáš Pražák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné