Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku neživá příroda (nerosty, horniny a půda) – Mgr. Gabriela Makovičková
Mgr. Gabriela Makovičková
Master's thesis
Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku neživá příroda (nerosty, horniny a půda)
Pupil's concept of certain terms - thematic unit inanimate nature (minerals, rock and soil)
Abstract:
Diplomová práce studuje žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku Půda horniny, nerosty. Toto pojetí bylo zkoumáno u žáků 2. – 5. ročníku základní školy. Jako výzkumná metoda byl použit didaktický test doplněný o dětskou kresbu.Abstract:
Diploma thesis studies the pupil's conception of selected concepts of thematic unit Soil, minerals, rocks. This conception was investigated on primary school from second to fifth graders. The educational test and children's drawing were used as the basic research method.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/esa6j/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Iva Frýzová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAKOVIČKOVÁ, Gabriela. \textit{Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku neživá příroda (nerosty, horniny a půda)}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2010. Available from: https://theses.cz/id/fp4gv3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
The Case for Inclusion of Education about Religions in English Classes at Stage 2 of Basic Education in the Czech Republic
Jana Peštová -
Využití eye-trackingu pro zmapování vztahu metakognitivní rozvinutosti žáka s jeho schopností řešit matematické problémy.
Karolína MENČÍKOVÁ -
Žákovo pojetí vybraných pojmů tématického celku rostliny
Pavla Svobodová -
Využití metod dramatické výchovy v tematickém okruhu Lidé a čas vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Magdaléna MARKOVÁ -
Holokaust a česko-německý konflikt v učebnicích společenských věd a dějepisu pro ZŠ a víceletá gymnázia
Jan ŠÍPOŠ -
Interdisciplinární vztahy vzdělávací oblasti matematika a její aplikace a vzdělávací oblasti člověk a příroda
Kateřina JANÁKOVÁ -
Tvorba digitálních učebních materiálů pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět se zaměřením na procvičení učiva 4. a 5. ročníku ZŠ
Luboš KUČERA