Artem Chugunov
Master's thesis
Podnikatelský plán SMM agentury
SMM agency business plan
Abstract:
Cílem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu SMM agentury. Hlavním účelem podnikatelského plánu je zhodnotit životaschopnost a proveditelnost založení dané agentury. Dílčím cílem je prozkoumat tento obor podnikání prostřednictvím sekundárního výzkumu a veřejně přístupných dat. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány základní charakteristiky podnikání, klady …moreAbstract:
The aim of this Master`s Thesis is to prepare a business plan for SMM agency. The main purpose of the business plan is to assess the viability and feasibility of setting up the agency. The partial goal is to explore this field of business through secondary research and publicly available data. The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the basic characteristics of business …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85192
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2022
- Supervisor: Nina Bočková
- Reader: Jana Müllerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85192
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingový plán pro začínající digitální agenturu
Tomáš Kůrka -
Podnikatelský plán digitální reklamní agentury
Ondřej Bach