Artem Chugunov
Diplomová práce
Podnikatelský plán SMM agentury
SMM agency business plan
Anotace:
Cílem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu SMM agentury. Hlavním účelem podnikatelského plánu je zhodnotit životaschopnost a proveditelnost založení dané agentury. Dílčím cílem je prozkoumat tento obor podnikání prostřednictvím sekundárního výzkumu a veřejně přístupných dat. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány základní charakteristiky podnikání, klady …víceAbstract:
The aim of this Master`s Thesis is to prepare a business plan for SMM agency. The main purpose of the business plan is to assess the viability and feasibility of setting up the agency. The partial goal is to explore this field of business through secondary research and publicly available data. The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the basic characteristics of business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85192
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2022
- Vedoucí: Nina Bočková
- Oponent: Jana Müllerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85192
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingový plán pro začínající digitální agenturu
Tomáš Kůrka -
Podnikatelský plán digitální reklamní agentury
Ondřej Bach