Vizuální stránka křesťanské knihy Cover design jako součást prodejní strategie a spolutvůrce vizuální kultury společnosti – Bc. Lada Andršová
Bc. Lada Andršová
Master's thesis
Vizuální stránka křesťanské knihy Cover design jako součást prodejní strategie a spolutvůrce vizuální kultury společnosti
The Visual Side of Christian Book. Cover design as part of the sale strategy and contributor of society visual culture
Abstract:
Anotace: Diplomová práce sleduje cover design křesťanské knihy jako fenomén odrážející pojetí knihy ve smyslu produktu podléhajícího tržním principům segmentace a třídění.Klade si za cíl analyzovat fakta a empirické příklady přibližující význam knižní obálky při prodeji publikací. Zaměřuje se přitom na dvě nakladatelství specializovaná na křesťanskou literaturu. Karmelitánské nakladatelství je v České …moreAbstract:
Annotation: The thesis observes cover design of Christian book as the phenomenon reflecting the concept of book in its product purpose, which is liable to principles of market segmentation and sorting. Its aim is to analyse facts and empirical examples approximating the meaning of book wrapper during publications sale. It is focused on two publishers specialized in Christian literature. Karmelitan …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cuwii/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Helena Maňasová Hradská, Ph.D.
- Reader: PhDr. Dagmar Koudelková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ANDRŠOVÁ, Lada. \textit{Vizuální stránka křesťanské knihy Cover design jako součást prodejní strategie a spolutvůrce vizuální kultury společnosti}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2011. Available from: https://theses.cz/id/fpcijn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Konkurenčná analýza bánk(vybraný segment alebo vybraný produkt)
Tomáš Medveď -
Konkurenčná analýza bánk (vybraný segment alebo vybraný produkt)
Zuzana Matušáková -
Analýza nákupního chování spotřebitelů se zaměřením na vybraný segment produktů
Magdalena BENDOVÁ -
Tvorba produktu cestovního ruchu pro segment školství
Adrien Sulla -
Tvorba produktu cestovního ruchu pro segment škol
Zuzana Kozáčková -
Návrh produktu cestovního ruchu se zaměřením na segment rodin s dětmi pro hotel Park Holiday
Anna Kožáková