Bc. Lada Andršová

Master's thesis

Vizuální stránka křesťanské knihy Cover design jako součást prodejní strategie a spolutvůrce vizuální kultury společnosti

The Visual Side of Christian Book. Cover design as part of the sale strategy and contributor of society visual culture
Anotácia:
Anotace: Diplomová práce sleduje cover design křesťanské knihy jako fenomén odrážející pojetí knihy ve smyslu produktu podléhajícího tržním principům segmentace a třídění.Klade si za cíl analyzovat fakta a empirické příklady přibližující význam knižní obálky při prodeji publikací. Zaměřuje se přitom na dvě nakladatelství specializovaná na křesťanskou literaturu. Karmelitánské nakladatelství je v České …viac
Abstract:
Annotation: The thesis observes cover design of Christian book as the phenomenon reflecting the concept of book in its product purpose, which is liable to principles of market segmentation and sorting. Its aim is to analyse facts and empirical examples approximating the meaning of book wrapper during publications sale. It is focused on two publishers specialized in Christian literature. Karmelitan …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedúci: Mgr. Helena Maňasová Hradská, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Dagmar Koudelková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management