Vizuální stránka křesťanské knihy Cover design jako součást prodejní strategie a spolutvůrce vizuální kultury společnosti – Bc. Lada Andršová
Bc. Lada Andršová
Diplomová práce
Vizuální stránka křesťanské knihy Cover design jako součást prodejní strategie a spolutvůrce vizuální kultury společnosti
The Visual Side of Christian Book. Cover design as part of the sale strategy and contributor of society visual culture
Anotace:
Anotace: Diplomová práce sleduje cover design křesťanské knihy jako fenomén odrážející pojetí knihy ve smyslu produktu podléhajícího tržním principům segmentace a třídění.Klade si za cíl analyzovat fakta a empirické příklady přibližující význam knižní obálky při prodeji publikací. Zaměřuje se přitom na dvě nakladatelství specializovaná na křesťanskou literaturu. Karmelitánské nakladatelství je v České …víceAbstract:
Annotation: The thesis observes cover design of Christian book as the phenomenon reflecting the concept of book in its product purpose, which is liable to principles of market segmentation and sorting. Its aim is to analyse facts and empirical examples approximating the meaning of book wrapper during publications sale. It is focused on two publishers specialized in Christian literature. Karmelitan …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cuwii/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Helena Maňasová Hradská, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dagmar Koudelková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANDRŠOVÁ, Lada. \textit{Vizuální stránka křesťanské knihy Cover design jako součást prodejní strategie a spolutvůrce vizuální kultury společnosti}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/fpcijn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenčná analýza bánk(vybraný segment alebo vybraný produkt)
Tomáš Medveď -
Konkurenčná analýza bánk (vybraný segment alebo vybraný produkt)
Zuzana Matušáková -
Analýza nákupního chování spotřebitelů se zaměřením na vybraný segment produktů
Magdalena BENDOVÁ -
Tvorba produktu cestovního ruchu pro segment školství
Adrien Sulla -
Tvorba produktu cestovního ruchu pro segment škol
Zuzana Kozáčková -
Návrh produktu cestovního ruchu se zaměřením na segment rodin s dětmi pro hotel Park Holiday
Anna Kožáková