Behaviorální cílení reklamy na internetu – Kateřina Uhrová
Kateřina Uhrová
Master's thesis
Behaviorální cílení reklamy na internetu
Behavioral Targeting of Advertising on Internet
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analýza situace behaviorálního cílení na českém internetovém trhu, posouzení jeho potenciálu do budoucna a zhodnocení efektivnosti behaviorálně cílené reklamy na českém trhu. V teoretické části se diplomová práce zabývá internetovým reklamním trhem, mediálním plánováním, vysvětlením vybraných metod cílení reklamy a detailním popisem behaviorálně cílené reklamy, včetně tématu …viacAbstract:
The goal of the diploma thesis is to analyze the situation of behavioral targeted advertising in the Czech Internet market, assess its potential in the future and evaluate the effectiveness of behavioral targeting on the Czech market. This thesis is focused first on the Internet advertising market, media planning, explanation of selected targeting approaches and on detailed description of the behaviorally …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29798
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29798
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Behaviorální cílení online reklamy
Marek Adamkovič -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Online marketing ve vybrané společnosti
Petra VRTALOVÁ -
Ochrana soukromí uživatelů v kontextu moderních přístupů k internetové reklamě
Michaela Prudká