Kristýna KUDLOVÁ

Master's thesis

Materiálně didaktické prostředky ve výuce na prvním stupni základní školy na počátku 21. století - Inspirační pomůcka pro tvorbu projektů na 1. st. ZŠ

The materially-didaktic tools in education in the primary school at the beginning of 21. century - The inspiratory facilitation for production of projects in the primary school
Abstract:
Diplomová práce pojednává o postavení materiálně didaktických prostředků, zejména v teoriích obecných a předmětových didaktik, využití běžných i moderních pomůcek, zejména didaktické technice ve výukách a při projektech na 1. stupni základní školy. Práce je rozdělena do několika kapitol. První kapitola je věnována teoretickému pojetí materiálně didaktických prostředků a jejich postavení v edukačním …more
Abstract:
This thesis focuses on the significance of material and didactic teaching elements, particularly on the level of theories of general and subject didactical methods and on the use of conventional and modern tools, particularly during didactical and teaching techniques and projects done in primary schools. This thesis is divided into several chapters. The first chapter focuses on the theoretical concept …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2010
Accessible from:: 9. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 5. 2010
  • Supervisor: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KUDLOVÁ, Kristýna. Materiálně didaktické prostředky ve výuce na prvním stupni základní školy na počátku 21. století - Inspirační pomůcka pro tvorbu projektů na 1. st. ZŠ. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta