Anežka Pokorná
Bakalářská práce
Value gap v hudebním streamingu
Value Gap in Music Streaming
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá value gapem v hudebním streamingu. Jejím cílem je přiblížit vývoj hudebního streamingu, současný stav value gapu a také přispět k diskuzi o potenciálních řešeních a zlepšeních, které by mohly vést k férovějším podmínkám pro hudební umělce*kyně v digitálním věku. Teoretická část práce se věnuje vývoji hudebního streamingu a value gapu, praktická část přináší pohled českých …víceAbstract:
This bachelor's thesis addresses the topic of value gap in music streaming. The aim is to describe the development of music streaming, the current state of the value gap, and to contribute to the discussion on potential solutions and improvements that could lead to fairer conditions for musical artists in the digital age. The first part of the thesis explores the evolution of music streaming and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/nw0b3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Vít Kouřil
- Oponent: MgA. Michaela Bóková, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/nw0b3/
Janáčkova akademie múzických umění
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební manažerství
Práce na příbuzné téma
-
Technická realizace živého přenosu na internetové streamovací platformy
Štěpán Plucar -
Business modely digitální distribuce hudby se zaměřením na streamovací platformy
Mario Kolínský -
Streaming Video Games: Copyright Aspects
Ondřej Woznica -
Transformace modelu licenčních poplatků streamovací platformy Spotify
Anna Grabherr -
Streamovací platformy a technologie pro zprostředkování živých koncertů online
Patrik KUČERA -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Analysis of VAT gap in the EU
Kübra Okumuş