Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping – Lucie Tomášková
Lucie Tomášková
Bakalářská práce
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu pomocí metody Mystery Shopping a vyhodnocení kvality nabízených služeb a přístup zaměstnanců ve vybraných bankovních institucích. Přínosem bakalářské práce je zhodnocení služeb na 9 pobočkách vybraných bank pomocí 18 výzkumných rozhovorů. Na základě získaných a zpracovaných dat z výzkumu bude předložen možný návrh na zlepšení pro jednotlivé …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to conduct marketing research using the Mystery Shopping method and evaluate the quality of services offered and the approach of employees in selected banking institutions. The benefit of the bachelor's thesis is the evaluation of services at 9 bran-ches of selected banks using 18 research interviews. Based on the data obtained and processed from the research, a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/fpr2ph/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMÁŠKOVÁ, Lucie. \textit{Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/fpr2ph/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Využití platebních karet v privátním a korporátním bankovnictví
Karolína Kukeňová -
Informační technologie v segmentu bankovnictví
Yaroslav Medvid -
Uplatnění technologií používaných v bankovnictví vybraným segmentem zákazníků
Tereza TŮMOVÁ -
Akciový trh v ČR a největší zástupci v indexu PX
Matěj Vondra -
Modelování a analýza úvěrového procesu pro SME segment v bance
Michal Mazáč -
Digitální bankovnictví v českých bankách v oblasti platebního styku
Dominika Chmelařová -
Trhová pozícia vybranej banky v segmente úverovania klientov v malom a strednom podnikaní
Jana Jeleňovská -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková