Využití webové analytiky v internetovém marketingu – Jakub Drahokoupil
Jakub Drahokoupil
Bachelor's thesis
Využití webové analytiky v internetovém marketingu
Use of web analytics in internet marketing
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je představit možnosti a nástroje webové analytiky a vliv webové analytiky na rozhodování v internetovém marketingu. Aplikační část na základě analýzy konkrétního webu ukazuje rozdíly mezi jednotlivými nástroji a zhodnocuje vhodnost jejich použití s důrazem na správnou interpretaci naměřených dat a jejich vliv na rozhodování o dalším vývoji webu.Abstract:
Goal of this Bachelor thesis is to explore and evaluate the possibilities of web analytics tools and their influence on marketing decisions. The application part shows the differences between web analytics tools using the analysis of specific website and evaluates the suitability of their usage with emphasis on correct interpretation of data and their influence on decisions about the website improvements …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24315
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2011
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Kateřina Tatková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24315
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Webová analytika a analýza portálu it.muni.cz
Radoslava Kacová -
Webová analytika se zaměřením na elektronické obchodování
Marek Heřman -
Vývoj webových stránek s implementací webové analytiky
Miroslav Kolařík -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar -
Analýza systému Google Analytics a jeho využitie v e-businesse
Barbara Reményová -
Rozbor využití Google Analytics pro konkrétní web
Pavel Dohnal -
Inbound marketing v provozní fázi webu
Vojtěch Váňa -
Analýza užívateľského rozhrania webu Zlin Design Week
Tomáš Klas