Jakub Drahokoupil

Bakalářská práce

Využití webové analytiky v internetovém marketingu

Use of web analytics in internet marketing
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je představit možnosti a nástroje webové analytiky a vliv webové analytiky na rozhodování v internetovém marketingu. Aplikační část na základě analýzy konkrétního webu ukazuje rozdíly mezi jednotlivými nástroji a zhodnocuje vhodnost jejich použití s důrazem na správnou interpretaci naměřených dat a jejich vliv na rozhodování o dalším vývoji webu.
Abstract:
Goal of this Bachelor thesis is to explore and evaluate the possibilities of web analytics tools and their influence on marketing decisions. The application part shows the differences between web analytics tools using the analysis of specific website and evaluates the suitability of their usage with emphasis on correct interpretation of data and their influence on decisions about the website improvements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2011
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Kateřina Tatková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24315

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management