Faktory ovlivňující výběr maloobchodních jednotek pro nákup potravin – Eva KOCAROVÁ
Eva KOCAROVÁ
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující výběr maloobchodních jednotek pro nákup potravin
Factors of the Choice of the Retail Units when Buing Food
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zjistit významnost faktorů, které ovlivňují výběr maloobchodní jednotky pro nákup potravin. Stanovila jsem si 6 hypotéz, na základě nichž jsem sestavila dotazník. Do dotazníkového šetření se zapojilo 201 respondentů. Po vyhodnocení hypotéz jsem vytvořila doporučení a návrhy na zlepšení, například hledat inspiraci v nejoblíbenější prodejně Kaufland (zřídit pultový …víceAbstract:
The main objective of my undergraduate thesis was to define the role of the factors that impact on purchasing of groceries in retail shops. I have set up 6 hypotheses and used them for compiling a questionnaire. Enrolled in the questionnaire survey were 201 respondents. Having evaluated the importance of my hypotheses, I summed up recommendations and suggestion for improvement, taking inspiration from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOCAROVÁ, Eva. \textit{Faktory ovlivňující výběr maloobchodních jednotek pro nákup potravin}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/fq2hq5/.
Jak správně citovat práci
KOCAROVÁ, Eva. Faktory ovlivňující výběr maloobchodních jednotek pro nákup potravin. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová
Název
Vložil
Vloženo
Práva