Lenka Záthurecká

Bachelor's thesis

Visual Merchandising firmy Baťa

Visual Merchandising of Baťa Company
Abstract:
Práce se zabývá visual merchandisingem, jeho pozicí v rámci podpory prodeje a způsoby využívání POP nástrojů. Dále je zmíněn jeho vliv na spotřebitelské chování a stručně na-stíněna historie podniku Baťa. Informace uvedené v teoretické části jsou pak aplikovány při výzkumu zabývajícím se vizuální komunikací prodejny Baťa ve Zlíně.
Abstract:
The thesis is concerned with visual merchandising and its position withing sales promotion and the ways of using POP tools. Furthermore, its influence on customer behaviour is men-tioned and the history of the Bata company is outlined. The information in the theoretical part are then applied in research dealing with visual communication of the Bata outlet in Zlin.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2012
Accessible from:: 24. 4. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Záthurecká, Lenka. Visual Merchandising firmy Baťa. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe