Lenka Záthurecká
Bachelor's thesis
Visual Merchandising firmy Baťa
Visual Merchandising of Baťa Company
Abstract:
Práce se zabývá visual merchandisingem, jeho pozicí v rámci podpory prodeje a způsoby využívání POP nástrojů. Dále je zmíněn jeho vliv na spotřebitelské chování a stručně na-stíněna historie podniku Baťa. Informace uvedené v teoretické části jsou pak aplikovány při výzkumu zabývajícím se vizuální komunikací prodejny Baťa ve Zlíně.Abstract:
The thesis is concerned with visual merchandising and its position withing sales promotion and the ways of using POP tools. Furthermore, its influence on customer behaviour is men-tioned and the history of the Bata company is outlined. The information in the theoretical part are then applied in research dealing with visual communication of the Bata outlet in Zlin.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2012
Accessible from:: 24. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Záthurecká, Lenka. Visual Merchandising firmy Baťa. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
Anida Krajina -
Vliv vizuální identity firem na chování spotřebitele
Michaela Havlíčková -
Chování spotřebitele při nákupu mléčných produktů v maloobchodním řetězci Tesco
Mária Moravčíková -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
In-store marketing a jeho uplatnění ve vybrané prodejně
Ivana Kalinová -
In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti BILLA, s.r.o.
Eva Moučková -
In-store marketing ve vybrané prodejně
Žaneta ZAJÍČKOVÁ -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl