Ksenia Stanchulyak

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Inditex na českém trhu

Inditex's marketing strategy on the Czech market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu současné marketingové strategie společnosti Inditex a prozkoumat, jestli je aplikovaná na českém trhu. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů marketingová strategie, mikro a makroprostředí podniku, seznamuje čtenáře s různými druhy marketingových strategií. Dále se práce zaměřuje na problematiku využívaní marketingu ve sféře mody a vysvětlení pojmů …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy of Inditex and to examine whether it is applied on the Czech market. The theoretical part deals with explaining of the concept of marketing strategy, micro and macro environment of the company, introduces to the the reader different types of marketing strategies. Furthermore, the thesis focuses on the use of marketing in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: František Drozen
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73105