Tradiční produkty životního pojištění – Bc. Martina Zemanová
Bc. Martina Zemanová
Diplomová práce
Tradiční produkty životního pojištění
Traditional Products of Life Insurance
Anotace:
Cílem mé práce je seznámení s tradičními produkty životního pojištění a posouzení jejich využitelnosti. První kapitola se zabývá vývojem pojišťovnictví. Životním pojištěním v současnosti a jeho členěním se zabývá druhá kapitola. Právním úpravám, které souvisí s pojišťovnictvím, se věnuje třetí kapitola. Ve čtvrté kapitole se zaměřuji na účel životního pojištění a v poslední kapitole se zabývám výhodami …víceAbstract:
The goal of my work is familiar with traditional life insurance products and assess their usefulness. The first chapter deals with the development of insurance. Life insurance today and deals with the breakdown of his second chapter. The legal arrangements relating to insurance, third chapter is devoted. In the fourth chapter focuses on the purpose of life insurance in the last chapter dealing with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/a5mcr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: Dr. Ivan Jandejsek
- Oponent: Ing. Alois Rous, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Založení právnické osoby pro podnikání (právní a ekonomické aspekty, volba formy, výhody a nevýhody jednotlivých forem, postupy a běžné fungování)
Bělohlávková Bělohlávková -
Vlastnictví vodovodů a kanalizací v rámu legislativy ČR a jeho vliv na technický stav vodovodů a kanalizační sítě
Aleš Beran -
1. Teoretická část:\nl{} Dopad AI na současnou fotografii a společnost\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Fashion editorial za pomoci AI\nl{} b) výstavní soubor: Motiv portrétu a figury prostřednictvím AI
Vendula Spáčilová -
Internetový a samoobslužný prodej - nový fenomén v oboru optika a optometrie, výhody a rizika pro klienta
Michaela Gagová -
Využití vnitřní a vnější motivace na pracovišti - výhody a nevýhody
Klára Vyhnálková -
Motivace a angažovanost na pracovišti - Role finanční motivace v práci: výhody a nevýhody
Jakub Němeček -
Finanční výhody a nevýhody v prodeji a nákupu v e-shopech
Lenka Křížová -
Právní a ekonomické otázky založení a vzniku obchodní společnosti
Simona Morongová