Bc. Štěpán JIRÁSKO
Master's thesis
Vizuální styl art-kina
Corporate identity of art-cinema
Abstract:
Diplomová práce na téma Vizuální styl art-kina pomocí teoretického rozdělení a marketingové strategie ukazuje postup, jenž předcházel samotné praktické části, tedy vytvoření vizuální identity. Při popisování praktické fáze se snaží nastínit hlavní kritéria samotné tvorby a využití všech získaných informací.Abstract:
This Diploma thesis on the Corporate idetity of art-cinema by teoretici distribution and marketing strategi shows process, that preceded of actual practice, create of the visual identity. In describing of the practical phase wants to explain the main rules of the creation and use all of obtained informations.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: ak.malíř Pavel Beneš
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JIRÁSKO, Štěpán. Vizuální styl art-kina. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignMaster programme / field:
Fine Art / Graphic Design
Theses on a related topic
-
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková