Bc. Štěpán JIRÁSKO
Diplomová práce
Vizuální styl art-kina
Corporate identity of art-cinema
Anotace:
Diplomová práce na téma Vizuální styl art-kina pomocí teoretického rozdělení a marketingové strategie ukazuje postup, jenž předcházel samotné praktické části, tedy vytvoření vizuální identity. Při popisování praktické fáze se snaží nastínit hlavní kritéria samotné tvorby a využití všech získaných informací.Abstract:
This Diploma thesis on the Corporate idetity of art-cinema by teoretici distribution and marketing strategi shows process, that preceded of actual practice, create of the visual identity. In describing of the practical phase wants to explain the main rules of the creation and use all of obtained informations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: ak.malíř Pavel Beneš
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JIRÁSKO, Štěpán. Vizuální styl art-kina. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková