Marketing neziskové organizace – Bc. Kornelie Holá, DiS.
Bc. Kornelie Holá, DiS.
Bakalářská práce
Marketing neziskové organizace
Non profit marketing
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zmapování PR aktivit neziskové organizace UNICEF a jak jsou tyto aktivity v praxi úspěšné. V teoretické části práce je nastíněna problematika neziskového sektoru a jeho marketingu. V praktické části je popsána činnost neziskové organizace UNICEF a zároveň důkladná analýza současných nástrojů marketingové komunikace této neziskové organizace v České republice. Následuje dotazníkové …víceAbstract:
The aim of bachelor thesis is intended to map PR activities of the non-profit organization UNICEF and if they are functional in the real life. In the theoretical part it is focused on the idea of the non-profit organizations and their marketing. In the partical part they are describe the activities of the non-profit organization UNICEF and also a detailed analysis of its current market communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13206/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Marketingový mix organizace
Michaela Ošlejšková -
Marketingový mix vybrané organizace
Tereza Navrátilová -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový mix vybrané sportovní organizace-implementace marketingového mixu v golfovém klubu
Pavel Burda