Pro hru Minecraft vytvořte plugin umožňující časování a limitování herních příkazů – Jakub Kolář
Jakub Kolář
Bakalářská práce
Pro hru Minecraft vytvořte plugin umožňující časování a limitování herních příkazů
For game Minecraft create a plugin allowing timing and limiting ingame commands
Anotace:
Práce je zaměřena na svět počítačových her a postavení hry Minecraft v tomto světě. Pomocí analýzy jednotlivých možností v této hře samotné a dále také v serverovém softwaru pro tuto určen, se práce snaží nalézt nejčastější problémy, se kterými se uživatelé mohou setkat na straně hráče i na straně správce serveru. K těmto problémům je postupně hledáno řešení. K problému, který nebylo možné vyřešit …víceAbstract:
Thesis is focused on the world of computer games and status of game Minecraft in this world. By analyzing the different options in the game itself and also in the server software for this game, thesis is trying to find the most common problems that users may encounter. For these problems are gradually finding solutions. For problem that could not be solved by analysis, was necessary to design and create …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36901
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: Rudolf Pecinovský
- Oponent: Zbyněk Šlajchrt
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36901
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Problematika výuky objektově orientovaného programování v kurzech programování v terciárním vzdělávání
Radim REMEŠ -
Čisté objektově orientované programování.
Hana Křížová -
Vytvoření virtuálního přístroje na bázi objektově orientovaného programování v prostředí LabVIEW
Michal Kubáček -
Objektově orientovaný přístup k programování v jazyce ANSI C
Jakub Štulíř -
Automatizace testovacích sekvencí na bázi grafické prezentace a objektově orientovaného programování
Patrik Děcký -
Návrh aplikace pomocí objektově orientovaného programování v MATLAB
Jan Vlček -
Návrhové vzory v objektově orientovaném a funkcionálním programování a jejich integrace
Martin Maděra -
Software pro podporu výuky objektově orientovaného programování
Pavel Bory