Porovnání marketingových komunikací Air Bank a ČSOB – Václav Matějka
Václav Matějka
Master's thesis
Porovnání marketingových komunikací Air Bank a ČSOB
Comparison of Air Bank's and ČSOB's Marketing Communication
Abstract:
Po roce 2010 vzniklo v České republice několik nových nízkonákladových bank. Tyto banky se svou strategií a přístupem ke klientů značně liší od zavedených tradičních bank, které na českém trhu působí od 90. let. Hlavně ve velkých městech si nové banky rychle začaly získávat popularitu a začaly tradičním bankám přebírat klienty. To tradičním bankám způsobuje citelné ztráty. Tato diplomová práce proto …moreAbstract:
After 2010, several low-cost banks were founded in the Czech Republic. Thanks to their strategy and customer approach, these banks considerably differed from traditional banks established on the Czech market in the 1990s. Especially in large cities, the new banks quickly gained popularity and started stealing clients from the traditional banks, which have thus seen a severe loss of clients. This diploma …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50077
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50077
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
Bára LIBOSVAROVÁ -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec