Stratégia e-shopov s potravinami - komparácia prístupov – Michael Kostolný
Michael Kostolný
Diplomová práce
Stratégia e-shopov s potravinami - komparácia prístupov
Strategie e-shopů s potravinami - komparace přístupů
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na tři největší e-shopy působící na českém online trhu s potravinami. Jejím cílem je na základě komparace těchto e-shopů identifikovat a navrhnout klíčové metriky pro zákazníky při volbě nakupování potravin přes internet a následně posoudit, zda je možné aplikovat tyto metriky i při expanzi do zahraničí. Prvním vedlejším cílem práce je definovat profil typického zákazníka e-shopu …víceAbstract:
This thesis focuses on the three largest e-shops operating on the Czech online grocery market. Based on a comparison of these e-shops, its goal is to identify and design key metrics for customers in case of online grocery shopping and consequently assess whether these metrics can be applied to international expansion. The first secondary goal of the thesis is to define the profile of a typical customer …víceAbstract:
Táto práca sa zameriava na tri najväčšie e-shopy pôsobiace na českom online trhu s potravinami. Jej cieľom je na základe komparácie týchto e-shopov identifikovať a navrhnúť kľúčové metriky pri voľbe nakupovania potravín cez internet a následne posúdiť, či je možné aplikovať tieto metriky aj pri expanzii do zahraničia. Prvým vedľajším cieľom práce je definovať profil typického zákazníka e-shopov s potravinami …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82956
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82956
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Online nakupování potravin na českém trhu
Nella FIKERLOVÁ -
Motivace k online nakupování potravin v České republice
Kristýna Lačná -
Online nakupování potravin na českém trhu
Lucie BLÁHOVÁ -
Postoje a preference českých spotřebitelů k online nakupování potravin
Svetlana Semenova -
Online nakupování potravin na vybraných českých e-shopech
Vasilisa Popova