Pedagogická podpora rozvoje osobnosti dítěte – Cveta MISTRÍKOVÁ
Cveta MISTRÍKOVÁ
Bakalářská práce
Pedagogická podpora rozvoje osobnosti dítěte
Pedagogical support for the development personality of the child
Anotace:
Má bakalářská práce na téma ,,Pedagogická podpora rozvoje osobnosti dítěte? je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. V části teoretické jsou vymezeny pojmy související s vývojem osobnosti dítěte, rozvojem osobnosti dítěte v předškolním věku a pedagogickou podporou v MŠ. V části praktické jsem se zaměřila na výzkum předmatematických dovedností u dětí, jejich chápání a reakci k zadaným …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with a topic of ?Pedagogical Support in the Development of Child?s Personality?. It is divided into two parts, a theoretical and practical one. The theoretical part focuses on defining terms related with the development of child?s personality, development of child?s personality in pre-school age, and pedagogical support in nursery schools. The practical part focuses on research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MISTRÍKOVÁ, Cveta. Pedagogická podpora rozvoje osobnosti dítěte. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti spolupráce rodičů a mateřské školy při rozvoji komunikačních dovedností vycházející ze školního vzdělávacího programu
Šárka Nekudová -
Podpora rodiny s dítětem s poruchou autistického spektra při rozvoji sebeobslužných dovedností pomocí Programu Portage
Markéta NOVOTNÁ -
Využití říkanek při rozvoji sluchového vnímání u žáků se sluchovým postižením na 1. stupni ZŠ
Denisa KOSTUROVÁ -
Rozvoj a podpora rodičovských kompetencí při práci s ohroženými rodinami
Andrea HÁJÍČKOVÁ -
Podpora a rozvoj kreativity v IT organizacích
Martina Kovaříková -
Finanční podpora při zakládání a rozvoji mikropodniků a investicích do lesů
Andrea BIERNATOVÁ -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Úpolově orientované pohybové aktivity jako prostředek pro ovlivňování osobnosti dětí a mládeže.
Jiří Vognar