Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek. – Bc. Viktoriia Kim
Bc. Viktoriia Kim
Diplomová práce
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
Another beauty: Brand Identity Through the Principles of diversity in Marketing Strategy of Beauty Brands.
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice inkluzivity v kosmetickém sektoru a její percepci mladými ženami. V současném světě, kde úloha marketingu přesahuje tradiční hranice prodeje a snaží se budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky založené na loajalitě a důvěře, pro značky a marketingové specialisty se stává zásadním pochopit a porozumět dobově specifickým zákaznickým preferencím a hodnotám, jimiž se …víceAbstract:
The thesis focuses on the issue of inclusiveness in the cosmetics sector and its perception by young women. In today's world, where the role of marketing goes beyond traditional sales and seeks to build long-term relationships with customers based on loyalty and trust, it becomes essential for brands and marketers to understand and comprehend the time-specific customer preferences and values that guide …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Marie Hesková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KIM, Viktoriia. \textit{Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v~rámci marketingové strategie kosmetických značek.}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/fqxktj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
Marketing velkých firem
Markéta Šestáková -
Online marketing v kosmetickém průmyslu
Lucie Plecháčová -
Udržitelný marketing v propagaci kosmetických značek z pohledu spotřebitelů
Martina Machalová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Online marketing v kosmetickém průmyslu
Eliška Šeredová -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad
Název
Vložil
Vloženo
Práva