Bc. David Růža

Bakalářská práce

Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná

Marketing communication of the sports club HCB Karviná
Anotace:
Cílem práce je návrh možného zlepšení marketingové komunikace týmu HCB Karviná na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu klubu. Teoretická část je zaměřena na celkové téma marketingové komunikace a jsou v ní představeny klíčové pojmy: marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, cíle marketingové komunikace a komunikační mix. V praktické části bude analyzována marketingová …více
Abstract:
The aim of the thesis is to propose a possible improvement of the marketing communication of HCB Karviná based on theoretical knowledge and analysis of the current state of the club. The theoretical part focuses on the overall topic of marketing communication and introduces the key concepts: marketing communication, marketing communication tools, marketing communication objectives and communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/zergj/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2024
  • Vedoucí: Ing. Dalibor Šimek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michaela Hlubková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné