Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná – Bc. David Růža
Bc. David Růža
Bakalářská práce
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
Marketing communication of the sports club HCB Karviná
Anotace:
Cílem práce je návrh možného zlepšení marketingové komunikace týmu HCB Karviná na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu klubu. Teoretická část je zaměřena na celkové téma marketingové komunikace a jsou v ní představeny klíčové pojmy: marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, cíle marketingové komunikace a komunikační mix. V praktické části bude analyzována marketingová …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose a possible improvement of the marketing communication of HCB Karviná based on theoretical knowledge and analysis of the current state of the club. The theoretical part focuses on the overall topic of marketing communication and introduces the key concepts: marketing communication, marketing communication tools, marketing communication objectives and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/zergj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2024
- Vedoucí: Ing. Dalibor Šimek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michaela Hlubková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Digitální business / Digitální business
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Marketingová komunikace pojišťovny VZP
Tomáš Kala -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková