Bc. Kryštof Stemberk

Diplomová práce

Customer perceived value in a selected international company

Customer perceived value in a selected international company
Abstract:
The master thesis is focused on the research of both the customer perceived value of the Orion company and the attitude of customers towards sustainability. The first part lays theoretical foundations for the practical part and makes the reader familiar with the key term and, in addition, presents basic information about the company and related issues. The customer perceived value was decomposed into …více
Abstract:
Cílem diplomové práce je ohodnotit hodnotu vnímanou zákazníkem společnosti Orion a zároveň zjistit, jaký postoj zákazníci zaujímají vůči otázce udržitelnosti. První část práce se zaměřuje na teoretická východiska spojená s tématem a tím pokládá základy pro praktickou část práce. Čtenář se nejprve seznámí s klíčovými pojmy, které jsou nutné k pochopení problematiky. Dále se dozví o samotné firmě a přidružených …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Červová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stemberk, Kryštof. Customer perceived value in a selected international company. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
International Management / International Management