Vliv socioekonomických faktorů na způsoby stravování (srování ČR a Ruska) – Anastasia Stepanova
Anastasia Stepanova
Bakalářská práce
Vliv socioekonomických faktorů na způsoby stravování (srování ČR a Ruska)
The influence of socioeconomic factors on ways of food consumption (a comparison of Czechia and Russia)
Anotace:
Bakalářská práce na téma Vliv socioekonomických faktorů na způsoby stravování (srovnání ČR a Ruska) je věnovaná odlišnosti ve stravování a tradičním vazbám ruskéhonárodů na tradiční jídlo a stravovací zvyklosti, včetně ekonomických souvislostí. Téma má poměrně široký dopad, protože každý národ má své tradice, co se týče stravovacích zvyklostí.Cílem bakalářské práce je porovnat stravovací zvyklosti …víceAbstract:
Thesis is dedicated to the influence of socioeconomic factors on ways of food consumption. It describes ethnic differences in catering and traditional ties of surveyed nations to traditional food and eating habits, including economic point of view. The topic has quite broad impact, because each nation has its own traditions regarding eating habits.The aim of the thesis is to compare the dietary habits …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Michal Lošťák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STEPANOVA, Anastasia. \textit{Vliv socioekonomických faktorů na způsoby stravování (srování ČR a Ruska)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/fr6z8r/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Corporate Social Responsibility on consumers: A case study of Kaufland Česká republika v.o.s.
Jitka Melníková -
Ekonomické důsledky sociálních problémů ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika a Slovenská republika
Lenka Richtrová -
Social media marketing pro vietnamské podniky v České republice
Thu Huyen Le -
Impaired Food: Routine, Materiality and Ontology in Social Care Practice
Michal Synek -
Ekonomické důsledky sociálních problémů ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika a Spolková republika Německo.
Markéta Vinklárková -
European Identity in the Czech Republic in the Context of the 2008 Economic Crisis
Ľubica Šebeňová -
The relationship between perceived stress, rumination, mobile phone addiction and academic achievement, and the protective effect of mental health literacy: A Moderated chain mediation effect in the context of Czech Republic and China
Hongyang LIU -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil
Název
Vložil
Vloženo
Práva