Nutné úpravy podmínek pro vzdělávání žáků s SVP z pohledu vedení škol – Nikol ŠIRANCOVÁ
Nikol ŠIRANCOVÁ
Master's thesis
Nutné úpravy podmínek pro vzdělávání žáků s SVP z pohledu vedení škol
Necessary adjustment of conditions for education of pupils with special educational needs from the perspective of school management
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na zmapování realizace inkluzivního vzdělávání u žáků se zrakovým postižením na školách běžného typu prostřednictvím podpůrných opatření. V teoretické části je představena problematika inkluze, podpůrných opatření a pomůcek, které hrají důležitou roli v efektivním a úspěšném vzdělávání žáka. Praktická část se pak zaměřuje na samotné výpovědi ředitelů základních škol, kde …viacAbstract:
The thesis is aimed at mapping the realisation of inclusive education in pupils with visual impairment in mainstream type schools through support measures. The theoretical part presents the issues of inclusion, support measures and aids, which play an important role in the effective and successful education of the pupil. The practical part then focuses on the testimony of primary school principals …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIRANCOVÁ, Nikol. Nutné úpravy podmínek pro vzdělávání žáků s SVP z pohledu vedení škol. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáka s epilepsií v základní škole
Zuzana Vašulková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková
Názov
Vložil
Vložené
Práva