Teaching English to Young Learners: Looking at Pronunciation – Bc. Mojmír Houdek
Bc. Mojmír Houdek
Master's thesis
Teaching English to Young Learners: Looking at Pronunciation
Teaching English to Young Learners: Looking at Pronunciation
Anotácia:
Diplomová práce Výuka angličtiny žáků prvního stupně ZŠ se zřetelem na výslovnost se zabývá výukou angličtiny jako cizího jazyka žáků na začátku jejich formálního vzdělávání na prvním stupni ZŠ a detailněji si všímá výuky výslovnosti jako nedílné součásti výukových aktivit. Tato práce analyzuje tři hlavní účastníky vzdělávacího procesu, jimiž jsou učitel, žák a učební obsah, v kontextu českého vzdělávacího …viacAbstract:
The diploma thesis Teaching English to Young Learners: Looking at Pronunciation deals with teaching English as a foreign language to pupils at the beginning of their formal education at primary schools, and in more detail, looks at teaching pronunciation as an integral part of the classroom activities. This thesis analyses the three main protagonists of the educational process, in other words, the …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p2neq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2020
- Vedúci: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Gabriela Oaklandová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School English Language Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská -
Výchova v rodině a chování žáků prvního stupně základních škol z pohledu pedagogů
Vendula Dvořáková -
Resilience učitele prvního stupně ZŠ a agresivní žák
Nicola JANEČKOVÁ -
Pojetí smrti u žáků prvního stupně základní školy
Michaela Přindišová -
Kázeňské přestupky u nadaných žáků prvního stupně ZŠ ve Zlínském kraji
Tereza Homolová -
Teaching English to Pupils from Socially Disadvantaged Background
Petra Bořková -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil