Nástup Dítětě s ADHD k základnímu vzdělávání – Bc. Silvie HOLKOVÁ
Bc. Silvie HOLKOVÁ
Master's thesis
Nástup Dítětě s ADHD k základnímu vzdělávání
The start of primary education of a child with ADHD
Anotácia:
Tématem mé práce je analýza nástupu žáka s ADHD k základnímu vzdělávání. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je definován syndrom ADHD, jeho etiologie, příčiny vzniku, typy a specifika vzdělávání žáků s touto diagnózou. V praktické části je provedena analýza nástupu konkrétního žáka do první třídy, jeho výchovná a vzdělávací specifika i výstupy v jednotlivých oblastech základního trivia …viacAbstract:
The topic of my thesis is to analyze the primary education entry of a pupil with ADHD. The thesis is divided into two parts. The theoretical part defines the ADHD syndrome, its etiology, causes, types and specifics of education of pupils with this diagnosis. In the practical part, there is an analysis of the entry of a particular pupil to the first grade, their educational specifics, as well as specifics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLKOVÁ, Silvie. Nástup Dítětě s ADHD k základnímu vzdělávání. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností žáků první třídy základní školy logopedické
Pavla Šulcová -
Pohybové aktivity zaměřené na atletiku, pro žáky první a druhé třídy
Jan ŠEBO -
Adaptace žáků první třídy základních škol
Veronika Skalníková -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ