Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku – Natalie Trčková
Natalie Trčková
Bakalářská práce
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Ethical Self-regulation of Advertising in the Czech Republic and in Slovakia
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou etické samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku, a to prostřednictvím Etického kodexu reklamy a Etického kódexu reklamnej praxe. Cílem práce je nalézt rozdíly v etických pravidlech reklamy v České republice a na Slovensku a na základě nich posoudit, který samoregulační mechanismus je mírnější a který přísnější. Teoretická část poskytuje základní …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the ethical self-regulation of advertising in the Czech Republic and in Slovakia, through the Etický kodex reklamy and Etický kódex reklamnej praxe. The aim of this thesis is to find differences between the ethical rules of advertising in the Czech Republic and in Slovakia and judge on the basis of them which self-regulatory mechanism is milder and which is more severe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110664
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Pavel Godický
- Oponent: Tereza Kyselovská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Pavlína Jirků -
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Miroslav Slaný -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Zuzana Jurčíková -
Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy
Marek Harok -
Reklama a její mimoprávní regulace a autoregulace
Dominik Klement -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická