Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku – Natalie Trčková
Natalie Trčková
Bachelor's thesis
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Ethical Self-regulation of Advertising in the Czech Republic and in Slovakia
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou etické samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku, a to prostřednictvím Etického kodexu reklamy a Etického kódexu reklamnej praxe. Cílem práce je nalézt rozdíly v etických pravidlech reklamy v České republice a na Slovensku a na základě nich posoudit, který samoregulační mechanismus je mírnější a který přísnější. Teoretická část poskytuje základní …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the ethical self-regulation of advertising in the Czech Republic and in Slovakia, through the Etický kodex reklamy and Etický kódex reklamnej praxe. The aim of this thesis is to find differences between the ethical rules of advertising in the Czech Republic and in Slovakia and judge on the basis of them which self-regulatory mechanism is milder and which is more severe …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/110664
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: Pavel Godický
- Reader: Tereza Kyselovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRČKOVÁ, Natalie. \textit{Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Available from: https://theses.cz/id/frnl0x/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Pavlína Jirků -
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Miroslav Slaný -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Zuzana Jurčíková -
Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy
Marek Harok -
Reklama a její mimoprávní regulace a autoregulace
Dominik Klement -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická