Návrh náborové komunikační kampaně pro vybranou společnost – Bc. David Polášek
Bc. David Polášek
Master's thesis
Návrh náborové komunikační kampaně pro vybranou společnost
Recruitment Communication Campaign for Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací náboru vybrané společnosti. V teoretické části práce je věnována pozornost především oblasti řízení lidských zdrojů, interní komunikace a marketingové komunikace. V praktické části jsou pomocí kvantitativních a kvalitativních metod ověřovány hypotézy u cílové skupiny a zároveň je zde analyzována současná marketingová komunikace náboru vybrané společnosti …moreAbstract:
The diploma thesis deals with recruitment marketing communications of the chosen company. In the theoretical part, attention is paid on the fields of human resources management, internal communications and marketing communications. In the practical part, hypotheses are evaluated by quantitative and qualitative methods within the target group, as well as the analysis of current marketing communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁŠEK, David. \textit{Návrh náborové komunikační kampaně pro vybranou společnost}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/fro6vy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Polášek, David. Návrh náborové komunikační kampaně pro vybranou společnost. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Adina Skálová -
Marketingová komunikace v řízení měst a obcí
Lucie Krobová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová