Bc. David Polášek

Master's thesis

Návrh náborové komunikační kampaně pro vybranou společnost

Recruitment Communication Campaign for Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací náboru vybrané společnosti. V teoretické části práce je věnována pozornost především oblasti řízení lidských zdrojů, interní komunikace a marketingové komunikace. V praktické části jsou pomocí kvantitativních a kvalitativních metod ověřovány hypotézy u cílové skupiny a zároveň je zde analyzována současná marketingová komunikace náboru vybrané společnosti …more
Abstract:
The diploma thesis deals with recruitment marketing communications of the chosen company. In the theoretical part, attention is paid on the fields of human resources management, internal communications and marketing communications. In the practical part, hypotheses are evaluated by quantitative and qualitative methods within the target group, as well as the analysis of current marketing communications …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Polášek, David. Návrh náborové komunikační kampaně pro vybranou společnost. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe