Pavel Krupař

Bachelor's thesis

Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích

Online marketing of a single screen cinema on social networks
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím vybraných sociálních sítí v online marketingu klasického jednosálového kina. V teoretické částí je nejprve vysvětlena pozice klasických kin a multikin na trhu v České republice. Dále jsou popsány teoretické principy marketingu, online marketingu a sociálních sítí se zaměřením na sociální síť Facebook. V praktické části jsou poté na základě teoretických skutečností …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the application of specific social networks to online marketing of a single screen cinema. In the theoretical part, there is an explanation of the position of classical cinemas and multiplexes on the market in the Czech Republic. It is followed by a description of the principles of marketing, online marketing and social networks focused on Facebook. In the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Krupař, Pavel. Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta