Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích – Pavel Krupař
Pavel Krupař
Bakalářská práce
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Online marketing of a single screen cinema on social networks
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím vybraných sociálních sítí v online marketingu klasického jednosálového kina. V teoretické částí je nejprve vysvětlena pozice klasických kin a multikin na trhu v České republice. Dále jsou popsány teoretické principy marketingu, online marketingu a sociálních sítí se zaměřením na sociální síť Facebook. V praktické části jsou poté na základě teoretických skutečností …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the application of specific social networks to online marketing of a single screen cinema. In the theoretical part, there is an explanation of the position of classical cinemas and multiplexes on the market in the Czech Republic. It is followed by a description of the principles of marketing, online marketing and social networks focused on Facebook. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krupař, Pavel. Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační strategie ve stavební firmě
Tomáš Beran -
Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
Iva Karpianusová -
Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely
Anežka Adamíková -
Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek
Lucie Hynčicová -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti
Jakub Krahulec -
Tvorba SFX značky a návrhu její komunikační strategie
Jana Dohnalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva