Inkluzivní vzdělávání žáků se sluchovým postižením – Markéta VAŠŤÁKOVÁ
Markéta VAŠŤÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Inkluzivní vzdělávání žáků se sluchovým postižením
Inclusive education of pupils with hearing impairment
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem vzdělávání žáků se sluchovým postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol. V první je představena surdopedie jako speciálně pedagogická disciplína. Dále je v ní popsáno sluchové ústrojí a sluchové postižení. Druhá kapitola v první řadě vymezuje možnosti vzdělávání žáků se sluchovým postižením v České republice. Zaměřuje …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the education of pupils with a hearing impairment in mainstream schools. The theoretical section is devided into two chapters. In the first one deaf studies are presented as a special pedagogical activity. Further there is also described the auditory system and hearing impairments. The second chapter foremostly defines the options for educating pupils with hearing impairments …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VAŠŤÁKOVÁ, Markéta. Inkluzivní vzdělávání žáků se sluchovým postižením. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Inkluzivní vzdělávání jedince se sluchovým postižením v základní škole z pohledu asistenta pedagoga
Alena Runkasová -
Názory pedagogů na inkluzivní vzdělávání osob se sluchovým postižením a mentálním postižením
Kateřina Oharková -
Názory učitelů 1. stupně základních škol na inkluzivní vzdělávání žáků se sluchovým postižením
Anna BERNATÍKOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání dětí se sluchovým postižením v mateřské škole
Zuzana KRATOCHVÍLOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání dítěte se sluchovým postižením v mateřské škole
Irena PLUCNAROVÁ -
Sluchové postižení jako syndromální vada
Miluše JÍLKOVÁ -
Informovanost široké veřejnosti v oboru surdopedie
Denisa Dobrovolná -
Lingvistická a translatologická analýza odborné terminologie z oblasti speciální pedagogiky (surdopedie)
Kristýna Tichá