Bc. Karolína Valešová

Bakalářská práce

Sémantika reklamy - umělecké intervence v mediálním prostoru

Semantics in Advertising - Art Intervention in Media
Anotace:
Cílem této práce, je seznámení s fenoménem reklamy, přiblížení hlavních praktik, cílů a účinků reklamního průmyslu a zaměření se na reklamu jakožto umění. Všechny získané informace jsou následně ukazovány na rozboru dokumentu Český sen.
Abstract:
This dissertation discusses the phenomenon of advertising. It focuses on the goal, effects and overall working of advertisement and contemplate whether it could be defined as an art. All knowledge gained from the research on the subject is used when examining the film Czech Dream.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta