Sémantika reklamy - umělecké intervence v mediálním prostoru – Bc. Karolína Valešová
Bc. Karolína Valešová
Bakalářská práce
Sémantika reklamy - umělecké intervence v mediálním prostoru
Semantics in Advertising - Art Intervention in Media
Anotace:
Cílem této práce, je seznámení s fenoménem reklamy, přiblížení hlavních praktik, cílů a účinků reklamního průmyslu a zaměření se na reklamu jakožto umění. Všechny získané informace jsou následně ukazovány na rozboru dokumentu Český sen.Abstract:
This dissertation discusses the phenomenon of advertising. It focuses on the goal, effects and overall working of advertisement and contemplate whether it could be defined as an art. All knowledge gained from the research on the subject is used when examining the film Czech Dream.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f8yt5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Dominika Chválová -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
Jakub Kabourek -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Oliver Holman -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Ksenia Lyuleeva -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
Sabina Kulíková -
Kreativita v propagaci. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Aneta Voříšková -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Žena jako subjekt i objekt reklamního průmyslu na počátku 20. století
Kateřina NEPUSTILOVÁ