Vliv reklamy na stravovací návyky dětí a mladistvých – Valentýna NIMRICHTROVÁ
Valentýna NIMRICHTROVÁ
Bakalářská práce
Vliv reklamy na stravovací návyky dětí a mladistvých
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje vlivu reklamy na děti a mladistvé a na jejich stravovací návyky. Stravování je totiž zásadní pro jejich zdravý vývoj, a tak můžou reklamy na potraviny nést podíl na budoucím zdravotním stavu těchto jedinců. Děti a mladiství totiž nemají dostatek kognitivních schopností se vlivu reklamních sdělení ubránit. Cílem práce je shrnout praktiky, kterých je v rámci reklamní komunikace …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the influence of advertisement on children and minors and their eating habits. Since diet plays a fundamental role in terms of one's healthy development, these advertisements can have a negative impact on their health, as neither children nor minors have the mental capacity to resist the influence of many marketing practices. The aim of this thesis is to summarise those …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marek Šebeš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NIMRICHTROVÁ, Valentýna. Vliv reklamy na stravovací návyky dětí a mladistvých. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / AJu-SVu
Práce na příbuzné téma
-
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Miroslav Slaný -
Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy
Marek Harok -
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Pavlína Jirků -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Natalie Trčková -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Zuzana Jurčíková -
Etika a reklama - případ reklamy na léčivé přípravky
Libuše Drešlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva