Specifické poruchy učení u dětí z pohledu rodičů – Tereza TÍKOVÁ
Tereza TÍKOVÁ
Bakalářská práce
Specifické poruchy učení u dětí z pohledu rodičů
The issue of specific learning disabilities of children from the parent´s point of view
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na specifické poruchy učení u dětí, přičemž téma je sledováno z perspektivy rodičů. Výzkumná pozornost je soustředěna zejména na to, jak probíhá domácí příprava a co rodiče v přípravě na školu s dítětem se SPU prožívají. Doplňující oblastí zájmu je, jak probíhá domácí příprava v době koronavirové pandemie, co v takto nové a nelehké situaci rodiče prožívají a co je pro ně …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on specific learning disabilities in children, while the topic is being observed from the parents´ perspective. Research attention is focused mainly on how domestic preparation takes place and what parents during school preparation with an SLD child go through. The process of domestic preparation during covid pandemic is a complementary area of interest together with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Kouřilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TÍKOVÁ, Tereza. Specifické poruchy učení u dětí z pohledu rodičů. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Obraz specifických poruch učení u vysokoškolských studentů
Andrea Lázničková -
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Vliv specifických poruch učení na život dospělého člověka
Iveta Vodičková -
Možnosti reedukace specifických poruch učení v dyslektických kroužcích základních škol v okresu Břeclav
Monika Válková -
Vliv specifických poruch učení na dospělé jedince
Hana Krobotová -
Využití barevných folií pro kompenzaci specifických poruch učení
Zuzana Odvárková
Název
Vložil
Vloženo
Práva