Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami – Bc. Markéta Veselá
Bc. Markéta Veselá
Master's thesis
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Measurement of satisfaction with public services: criteria of satisfaction with public libraries
Anotácia:
Práce je zaměřena na zjišťování kritérií spokojenosti klientů se službami ve vybrané oblasti veřejného sektoru. Touto vybranou oblastí jsou veřejné knihovny v menších obcích. V teoretické části práce jsou prezentována teoretická východiska provedeného empirického výzkumu z oblasti veřejných služeb obecně a také konkrétně pro knihovnictví, dále metody zjišťování kvality služeb. Teoretická část práce …viacAbstract:
My school work is intented on an investigation of the client´s satisfaction standards that are related to services in the chosen area of the public sector. My chosen area includes public libraries in smaller municipalities. In the theoretic part there are presentated theoretical themes of an empirical research that concerns the public service's area generally and also factually for librarianship, further …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dv15s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedúci: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
- Oponent: doc. Ing. David Špaček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESELÁ, Markéta. \textit{Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Economics and Administration. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/fs53hp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků v letecké společnosti Travel Service při uplatňování náhrady škody
Simona Koblihová -
Faktory ovlivňující pracovní spokojenost a potencionální fluktuace zaměstnanců
Pavlína STUDNIČKOVÁ -
Analýza spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
Jaroslava Kočová -
Determinanty spokojenosti klientů se službami ve vybrané oblasti veřejného sektoru
Hana Juříková -
Kvalita života nezaměstnaných vykonávajících veřejnou službu
Michaela ŠOTKOVÁ -
Kvalita veřejných služeb v České republice – segment sociálních služeb
Klára Dohnálková -
Kvalita života seniorů v zařízeních pobytových sociálních služeb v době současné pandemické situace na příkladu vybrané pobytové služby ve městě Orlová
Zuzana Habreková -
Kvalita veřejné správy a její vliv na konkurenceschopnost České republiky
Klára KUBEŠOVÁ