Bc. Stanislav ZDÍLNA

Bakalářská práce

Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost

Importance of marketing communication of TV stations and its impact on the ratings.
Anotace:
Práce se zabývá problematikou využití marketingové komunikace u provozovatelů televizního vysílání. Primárně se práce zaměřuje na veřejnoprávní Českou televizi, avšak v souvislostech se věnuje také ostatních hráčům na trhu (TV NOVA, PRIMA). Materiál nabízí komplexní informace o oboru, který v souvislosti s marketingem není v odborných materiálech komplexně zmapován. Po přečtení by měl čtenář získat …více
Abstract:
My work deals with issues of TV broadcasters taking advantage of marketing communication. It primarily targets the statutory Czech television, but in different connections also deals with other broadcasters (TV NOVA, PRIMA). It offers comprehensive information about this field that hasn't been mapped in professional materials in context of marketing. Once read, the reader should learn how the process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor: 13703

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZDÍLNA, Stanislav. Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 08. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace