Mobilní marketing - současný stav a budoucnost – David Mysliveček
David Mysliveček
Bakalářská práce
Mobilní marketing - současný stav a budoucnost
Mobile marketing - current state and future
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s pojmem mobilní marketing, jeho možnostmi a druhy v dnešní moderní době a také s legislativou této problematiky v České republice. Na základě vlastního průzkumu je určen nejvíce a naopak nejméně oblíbený druh mobilního marketingu. V praktické části je provedena analýza mobilní aplikace společnosti, která se zabývá informačním servisem na poli technologických …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to introduce the concept of mobile marketing, its possibilities in these modern times and the laws of this issue in the Czech Republic. Based on my own research is determined most and least favorite type of mobile marketing. The practical part contains an analysis of mobile application, which deals with information services in the field of technological innovations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41550
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Lucie Šperková
- Oponent: Petr Koubský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41550
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Mobilní marketing v knihovnách
Romana Králová -
Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Zdeněk Zoubek -
Mobilní – elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Petr Mareš -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek