Zakázaná reklama a regulace reklam – Natálie Rothschedlová
Natálie Rothschedlová
Bachelor's thesis
Zakázaná reklama a regulace reklam
Banned advertisement and advertisement regulations
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o zakázané reklamě a regulacích reklamy. Zkoumá, jaké reklamní metody jsou zakázané a jak je reklama regulována ze strany České republiky, a jak ze strany Evropské Unie. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena především na reklamu zakázanou, způsoby regulace reklamy, ale také na zakázané reklamní metody a způsoby regulace reklamy na …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals with prohibited advertising and advertising regulations. It examines which advertising methods are prohibited and how advertising is regulated. Furthermore, how the Czech Republic and the European Union regulate advertising. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is focused mainly on prohibited advertising and methods of advertising …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85713
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2022
- Vedúci: Elvíra Čermáková
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85713
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
Leevi Pohjosmäki -
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of Coca-cola)
Uliana Mikhalets -
Methods of recruitment and selection of employees with focus on advertising agencies
Lenka Kůsová -
Regulace reklamy
Petra Ondroušková -
Regulace reklamy
Michaela Marčanová -
Regulace reklamy
Lenka Vinická -
Regulace reklamy na internetu
Michaela Kytková -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček